بیانیه پیشتازان سازمان دانش آموزی بمناسبت ۱۳ آبان/

آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایران، مشکل دارد

آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایران که دستاورد خون هزاران شهید است، مشکل دارد.

کد مطلب: ۶۷۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در بیانیه پیشتازان سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران بمناسبت یوم ا... 13 آبان آمده است:13 آبان نقطه عطف استقلال، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در طول تاریخ است و برجام به‌عنوان یک دستاورد عظیم جهانی که به پشتوانه عزم ملی و هدایت ‌گری‌های مقام معظم رهبری در دستان دولت تدبیر و امید به بار نشست، امروز توانسته است جایگاه و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه سیاست خارجی بیش از پیش در مقام رفیعی قرار دهد و تمام هجمه‌هایی که روزی ایران را هدف گرفته بود اینک خود آمریکا را نشانه رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: خوی استکباری آمریکا برای ایجاد بحران در کشورهای مستقل و به‌ویژه منطقه و بهانه جویی‌های اخیر دولت نومحافظه‌کارش نشانگر این روند رو به رشد قدرت ایران بزرگ است. در چنین شرایطی تبیین این واقعیت که آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایران که دستاورد خون هزاران شهید است مشکل دارد تکلیفی را بر دوش ما می‌نهد تا این فریاد را به گوش جهانیان برسانیم.

بیانیه سازمان دانش آموزی می افزاید: از این رو ما دانش‌آموزان، مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، اعضای مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا با حضور شورآفرین، منسجم و تشکیلاتی در مدارس و راهپیمایی‌های یوم‌الله سیزدهم آبان که متبرک به حماسه حسینی اربعین شهادت حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) است با شعار‌(یا حسین)، (من پیشتازم)، (لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای) و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» منش استکبارستیزی خود را بار دیگر فریاد خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار