استاندار قزوین از نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد

استاندار قزوین با حضور در مصلی تهران از بیست و سومین نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۷۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا قزوین، عبدالمحمد زاهدی به همراه منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی و عبدالرضا میقانی مدیر کل دفتر استاندار و نصرت الله علیرضائی مدیرکل روابط عمومی استانداری از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.
وی در این نمایشگاه از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بازدید کرد و در یادداشت یادگاری این غرفه نوشت: قزوین سرزمین تاریخ و فرهنگ ،هنر و اقتصاد است و باید این همه ظرفیت در رسانه های متعدد و مختلف این دیار مینودری به تصویر کشیده شود.
وی در ادامه این یادداشت مرقوم کرد: نقش رسانه های استان در معرفی ظرفیت های آن در سطوح ملی ضروری و بدیهی است و باید از این ظرفیت در راستای معرفی استان حداکثر بهره برداری را داشت.
زاهدی ضمن قدردانی از زحمات فعالان رسانه در استان در پایان نوشت:امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاه ها،سازمانها و رسانه ها بتوانیم گام های مثبتی را در اعتلای استان برداریم.
در بیست و سومین نمایشگاه سراسری مطبوعات، 940 رسانه حاضر هستند.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات که از پنجم آبان ماه جاری آغاز شده است تا 12 آبان ماه ‌همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 دقیقه آماده پذیرایی از عموم مردم و علاقه‌مندان به رسانه‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار