تحلیل و بررسی نشریه کاسپین قزوین؛

از اولتیماتوم منتخب مردم قزوین به مدیران تا فداکاری پرستاران در خط مقدم

قزوین (پانا) - نشریه کاسپین قزوین در سال چهارم انتشار و در شماره بیست و چهارم خود به بررسی مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و ورزشی پرداخته است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از اولتیماتوم منتخب مردم قزوین به مدیران تا فداکاری پرستاران در خط مقدم

نشریه کاسپین قزوین در چهارمین سال انتشار و در شماره بیست و چهارم با دکتر لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم شورای اسلامی به گفتگو نشسته است و موضوعات جذابی در این مصاحبه بیان شده که خوانندگان می توانند متن کامل این گفتگوی صریح و بدون حاشیه را در صفحه دوم این نشریه دنبال کنند.

در مورد عناوین این گفتگو می توان به تیترهای «با هیچ مدیری تعارف نداریم، از ائتلاف نیروهای انقلاب مشاوره می گیرم اما استقلال رأی دارم، دوست دارم کمیسیون فضای مجازی در مجلس ایجاد کنم، نمایندگان قزوین زبان مردم نبودند، از مال مردم برای جیب خود کیسه ندوخته ام، استاندار برای حل مشکلات مردم همراهی کند، مشکلی با وی نداریم و حق مردم را از اداراتی که پاسخگو نیستند، می گیرم» اشاره کرد.

همچنین در این شماره نشریه کاسپین گزارشی از فداکاری پرستاران در این روزهای کرونایی تحت عنوان «لبخند سفیدپوشان در روزهای سیاه» آورده شده است.

مصاحبه با بهمن عسگری کاراته کای قزوینی که سهمیه المپیک 2020 را به دست آورده است از دیگر مطالب پرمخاطبی است که در ستون صفحه سوم این نشریه منتشر شده است.

نشریه کاسپین از رسانه های تأثیرگذار استان قزوین است و مسعود میرزایی از روزنامه نگاران باسابقه و از مدیران رسانه ای استان، این نشریه را به چاپ می رساند. نشریه کاسپین یک رسانه سیاسی و اجتماعی است اما این نشریه در حوزه های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و سایر حوزه ها نیز ورود جدی داشته است.

لینک دانلود فایل نشریه کاسپین قزوینyes :

http://panacms.ir/Media/pdf/1399/01/04/637205778199674311.pdf

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار