استاندار تهران در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

هزینه در بخش آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آیندگان است

پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در استانداری تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۶۷۸۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، محمد حسین مقیمی استاندار تهران گفت: هزینه در بخش آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آیندگان است .

وی افزود: باید تلاش شود دانش آموزانی که برای آموزش از خانواده ها تحویل گرفته می شوند به درستی مورد تعلیم و تربیت قرار گیرند و این کاری بسیار سخت و حساس می باشد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه دانش آموزان وقت زیادی از زمان خود را در مدارس می گذرانند ،تاکید کرد: باید با تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان، برگزاری نشست های تخصصی آموزش خانواده و بهره گیری از اساتید مجرب و کار آزموده ، سطح آموزش را در استان ارتقا دهیم.

مقیمی در ادامه با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: نیمی از فضای مورد نیاز آموزشی در استان با کمک خیرین قابل تحقق است و باید در این راستا تلاش های جدی تری صورت گیرد.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان ، خاطرنشان کرد: باید مشکلات مدارس در شورای اجتماعی استان مطرح و همگی دستگاهها وظایف شان در این حوزه مشخص و پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار