تشییع پیکر ۶ جان باخته حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران در چرداول

مراسم تشییع پیکر ۶ تن از فرزندان این استان که در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران جان خود را از دست دادند در شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۸۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام، فرمانداران شهرستان های چرداول و سیروان و امام جمعه شهر سرابله در این مراسم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در این مراسم، گفت: مسئولان استان به جد پیگیر وضعیت خانواده های داغدار این عزیزان خواهند بود.

حسین کلانتری، افزود: استان ایلام افتخار می کند که 6 جوان برومند خود را در راه اعتلای صنعت نفت کشور تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی، خواستار رسیدگی سریع و جدی مسئولان امر برای شناسایی دلایل وقوع این حادثه و پیگیری حقوق افراد حادثه دیده و خانواده های آنان شد.

امام جمعه چرداول نیز در این مراسم تلاش برای کسب روزی حلال را بر اساس روایان ائمه اطهار (ع) همانند جهاد در راه خدا دانست و گفت: این حادثه تلخ که منجر به از دست دادن تعدادی از فرزندان این استان و شهرستان شد، قلب مردم منطقه را جریحه دار و غمگین کرد.

مرگ 6 نفر از اهالی دهستان بیجنوند از توابع بخش هلیلان شهرستان چرداول در حادثه آتش سوزی عصر جمعه پالایشگاه تهران، استان ایلام را در بهت و اندوه فرو برد.

سید کاظم امیری، علی نعمت کوخایی، افشار میرزایی، محمدسجاد دارابی، محسن دارابی و پوریا دارابی 6 نفری هستند که از اهالی استان ایلام و شهرستان چرداول بوده و در این حادثه جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار