نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان ملکشاهی

زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه حدیث شهرستان ملکشاهی به صدا در آمد .

کد مطلب: ۶۷۸۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه حدیث با حضور فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان به صدا در آمد .

در این مراسم قاسمی فرماندار ملکشاهی گفت :توان و قدرت کشورها به ادوات نظامی نیست بلکه از طریق رسانه ها است و هرکس از طریق تحمیل اندیشه ها عمل کند قدرت نرم بیشتری دارد .

قاسمی افزود : جنگ امروز، شلیک گلوله ها نیست بلکه شلیک اندیشه ها است ، پس ما باید اندیشه های زینبی ، حسینی ، فاطمی و ولایی و ... داشته باشیم تا دشمن نتواند به ما تعرض کند .

ایشان در خصوص حجاب و عفاف بانوان در برابر جنگ نرم خاطر نشان کرد:با توجه به تمرکز دشمن به این موضوع ، باید به عنوان ارزشی مهم از آن دفاع کنید و به سایر مناطق به عنوان فرهنگ و ارزش برتر ارسال گردد.

سپس مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت : در طول تاریخ شیوه جنگ به اشکال مختلف وجود داشته است و نبرد بین دو گروه حق و باطل نیز سابقه ای به درازای عمر بشر دارد.

جهانی افزود:در حال حاضر جنگ نظامی با استفاده از سلاح های گرم فروکش کرده است و دشمن با شیوه های جنگ نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته است .

وی یادآور شد :ما باید برای مقابله با دشمن ضمن شناخت شیوه های آن ها ، روش های مناسب را به کار بگیریم .

لازم به یادآوری است که در این مراسم نماشگاه کتب پدافند غیر عامل و ایستگاه صلواتی برپا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار