مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم نواخت زنگ پدافند غیرعامل:

بخش مهمی از امنیت کشور در گرو باورمندی دانش آموزان به توانایی های خود است

گرگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم نواخت زنگ پدافند غیرعامل گفت: بخش مهمی از امنیت کشور در گرو باورمندی دانش آموزان به توانایی های خود است.

کد مطلب: ۹۶۵۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بخش مهمی از امنیت کشور در گرو باورمندی دانش آموزان به توانایی های خود است

با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه میر رحیم هاشمی گرگان نواخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان شعار هفته پدافند غیرعامل را «مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» (دفاع همه جانبه نظامی غیر نظامی) ذکر کرد و گفت: پدافند غیرعامل ما را در برابر تهدیدات مصون و واکسینه می کند به طوری که ما آمادگی لازم را در برابر حملات نظامی و غیرنظامی دشمن داشته باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگ ساز در برابر پدافند غیرعامل دو وظیفه اساسی بر عهده دارد که اولین آنها مصون سازی تجهیزات و تاسیسات مربوط به خود است اما دومین آنها که بسیار حائز اهمیت بوده، فراهم آوردن بستر و شرایط لازم برای دانش‌آموزان است تا بتوانند توانایی های خود را باور کنند و البته هموار کردن راه آن نیز به عهده معلمان عزیز است.

وی ادامه داد: باید دانش‌آموزان به گونه‌ای تربیت شوند که توانایی ایستادگی در برابر همه دسایس دشمن نظیر تهدیدات فضای مجازی، آسیب های اجتماعی و... را داشته باشند و از ارزش‌های خود دفاع نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه آموزش و پرورش یک بستر و ظرفیت بسیار بزرگ برای تزریق احساس امنیت به خانواده هاست گفت: بخش مهمی از امنیت کشور در گرو باورمندی دانش آموزان به توانایی های خود است و اگر ۱۴ میلیون دانش آموزی که داریم به توانایی‌های خود ایمان و باور داشته باشند سرعت پیشرفت کشور دوچندان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار