باقری به پانا خبر داد

جزئیات سرانه دانش‌آموزی در کلاس‌های درس

مدیر کل آموزش و پرورش تهران به بیان جزئیات سرانه دانش‌آموزی در کلاس‌های درس پرداخت.

کد مطلب: ۶۷۷۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عباسعلی باقری در گفت و گو با پانا، در خصوص سرانه دانش‌آموزان در کلاس درس اظهار کرد: میانگین تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس برای مقطع ابتدایی ۳۲ نفر و برای دوره متوسط ۲۸ نفر در نظر گرفته شده است همچنین سرانه دانش‌آموزی در هنرستان‌ها کمتر از این تعداد است.
وی ادامه داد: در کلاس‌های بیش از 40 نفر تقسیم دانش‌‌آموزان انجام شده و آنها را به دو کلاس تقسیم‌بندی می‌کنیم تا مشکلات آموزشی برای آنها وجود نداشته باشد و سعی شده که همواره میانگین سرانه آموزشی برای تمامی دانش آموزان در تمامی مدارس تهران رعایت شود.
نیروی مرد در تمامی مشاغل کمبود داریم
مدیر کل آموزش و پروش شهر تهران در مورد وضعیت نیروی انسانی در مدارس تصریح کرد: قریب به ۴ هزار نفر از نیرو‌های ما بازنشسته شدند که برای جبران کمبود آن‌ها ۶۰۰ نیرو از دانشگاه فرهنگیان و تعدادی از طریق حق‌التدریس همچنین نقل‌و انتقالات برای رفع این کمبود در نظر گرفته شد.
مراقبان سلامت در مدارس
باقری در خصوص وضعیت مراقبان سلامت در مدارس بیان کرد: کمبود بسیاری در این پست وجود دارد که تعداد قابل توجهی از این پست را از طریق نقل و ‌انتقالات به تهران برای سال تحصیلی جاری تأمین کرده‌ایم.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران یادآور شد: با توجه به شرایط نیروی انسانی که در شهر تهران وجود دارد، برای معلمان ابتدایی نیروی مردم در تمامی مشاغل کمبود داریم که تعداد حدود 2هزار نفر برآورد شده است و امیدواریم از طریق آزمون استخدامی این تعداد نفرات تأمین شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار