رئیس حوزه هنری استان سمنان:

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس و عاشورا در سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان از گشایش نمایشگاه گروهی پوسترهای دفاع مقدس و عاشورا در این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، داوود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، نمایشگاه گروهی پوسترهای دفاع مقدس و عاشورا برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰ اثر پوستر در ابعاد ۷۰ در ۵۰ از آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان در محوطه حوزه هنری استان به نمایش درآمده است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: علیرضا صداقتی، عباس سعدی، یاسر قمی، بهرام رامه، مهدی حاجی محمدی فریمانی، میثم دهرویه، مریم رضاییان، زهره پازوکی و نجیبه رحمانی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی هستند.

یاراحمدی همچنین از برگزاری نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «کتاب تردید» گزیده غزل های «عبدالحمید ضیایی» از سوی حوزه هنری شاهرود خبر داد و افزود: در این نشست که با حضور اعضای دفتر آفرینش های ادبی این نهاد برگزار شد، افراد حاضر به نقد و بررسی این مجموعه شعر پرداختند.

وی با بیان اینکه نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی هنری و مسئولان واحدهای تخصصی حوزه هنری استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در گرگان برگزار شد، گفت: در این نشست پیرامون ظرفیت ها، اشتراکات و نقاط ضعف و قوت حوزه هنری استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی و نحوه عمل و اجرای برنامه ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


رئیس حوزه هنری استان سمنان تاکید کرد: شناسائی پتانسیل و ظرفیت های مشترک موجود در استان ها، هم افزائی و هم سوئی در فعالیت های منطقه ای و توجه به وجوه اشتراک استان های هم جوار و استفاده از امکانات و تجارب استان‌ها از مهم ترین ضروریات فعالیت های استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار