استاندار البرز مطرح کرد:

حضور ۱۴۷هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز

استاندار البرز گفت: ۱۴۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان البرز حضور دارند که لازم است در راستای تقویت زیر ساخت‌های ورزشی تلاش کنیم.

کد مطلب: ۶۷۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، محمد علی نجفی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهدا مدافع حرم فردیس، با بیان اینکه ورزش عامل بهبود ناهنجاری‌های اجتماعی است، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه کاهش می‌یابد .
استاندار البرز در ادامه با اعلام اینکه ۱۴۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز داریم، افزود: یکی از مهمترین راهکار ها برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات جهادی در عرصه ورزش است .
وی با تاکید به لزوم انجام اقدامات موثرتر در عرصه‌های ورزشی، بیان داشت: ابتدا این اقدامات در مرکز شهر ک پس از آن در روستاها انجام شود .
استاندار البرز با اشاره به گذشت ۳ سال از استقلال استان البرز، تاکید داشت: طی سه سال نمی‌شود تمام مشکلات و کمبودهای استان به این پرتراکمی را حل کرد؛ حل شدن مشکلات و افزایش زیرساخت‌های این استان به گذشت زمان احتیاج دارد .
وی با اشاره به رشد روز افزون جمعیتی استان البرز، خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد و برای این مهم باید اقدامات مهمی در سطح شهر انجام شود .
بومی‌ سازی تیم سایپا در دستور کار است
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود از ورود تیم فوتبال سایپا برای تمرین به استان البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حضور یک تیم فوتبال معروف می‌تواند در جوانان و نوجوانان شور و علاقه به ورزش ایجاد کند، پس از مذاکرات با این تیم ورزشی، تیم فوتبال سایپا برای انجام تمرینات به استان البرز می‌آید .
وی متذکر کرد: در حال مذاکره هستیم تا بومی‌سازی تیم سایپا در استان البرز را محقق سازیم و این مهم در حال انجام است .
این مسؤول در ادامه با اشاره به ۱۵۰ سمن فعال و با انگیزه در سطح البرز، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در نظر دارند به رشد مباحث فرهنگی در کشور و نظام کمک کنند .
استاندار البرز با بیان اینکه در از جوانان استفاده ابزاری نخواهیم کرد، بیان داشت: از جوانان خوش ذوق در ادارات کمک خواهیم گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار