معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

احترام به نظر جمع اولین دستاورد شورای دانش آموزی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شورای دانش آموزی دستاوردهای مختلفی دارد که اولین آن احترام به نظر جمع گذاشتن و تحمل نظر مخالف است.

کد مطلب: ۶۷۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در مراسم نمادین بیستمین دوره انتخاب شورای دانش آموزی که در دبیرستان بصیرت ناحیه 2 اراک برگزار شد، افزود: اعضای شورا می پذیرند که با گفت و گو و تفکر تحلیلی می توان مشکلات را حل کرد و برای دستیابی به این مهم باید به جای تخریب نقد کنیم.

وی ادامه داد: تمرین همدلی برای رسیدن به یک هدف مشترک، احیاء مسئولیت پذیری، تمرین مردم سالاری و دموکراسی از دیگر دستاوردهای شورای دانش آموزی بشمار می رود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش انتقال و آموزش مهارت های زندگی در قالب برنامه هایی غیر مستقیم به دانش آموزان است.

شیرخانی با بیان اینکه سعادتمند کسی است که انتخاب درست داشته باشد اظهار داشت: برگزاری این انتخابات باعث می شود دانش آموزان انتخاب درست کردن را آموزش ببیند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان راه یافته به شورای دانش آموزی باید جایگاه و حدود اختیارات خود را بدانند، نظر جمع را به مدیر انتقال دهند و در صورت اجرایی نشدن آن نباید نا امید شوند چرا که در نهایت امر اجرا با مدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار