جذب خیر کار آفرین در جلگه رخ

آموزش و پرورش جلگه رخ برای توسعه آموزشی، اقتصادی منطقه، خیرین کار آفرین جذب می کند.

کد مطلب: ۶۷۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ اقدامات عملی برای جذب خیرین کار آفرین برداشته است.

محمود قهار مدیر آموزش و پرورش جلگه رخ در اینباره گفت: ما جهت بررسی موانع و توانمندی های منطقه، جلسه شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش جلگه رخ را با حضور همکاران فرهنگی، نخبگان و صاحب نظران تشکیل دادیم و در همین جلسه، سه کار گروه آموزشی، رفاهی اقتصادی و فرهنگی هنری با حضور این افراد شکل گرفت و هر سه کار گروه به صورت مستقل شروع به فعالیت نمودند. در کارگروه اقتصادی، با نگاه کار آفرینی و درآمد زایی برای مدارس به سراغ خیرین مدرسه ساز رفتیم و به حمد الله در راستای اقتصاد مقاومتی به نتایج خوبی رسیدیم.

قهار، در مورد جزئیات این طرح گفت: ما در منطقه هنرستان های کار دانش موفق و توانمندی داریم که هر ساله دانش آموزان موفقی به جامعه تحویل میدهند. با جذب سرمایه می توان با استفاده از توانمدی های علمی و فضای عملی و استعدادهای فراوان منطقه، علاوه بر کار آفرینی برای فارغ التحصیلان و حفظ آنها در منطقه، می توان جایگاه در آمد زایی برای توسعه آموزشی و اقتصادی جلگه رخ ایجاد کرد. از این رو با رایزنی های زیادی که با خیرین مدرسه ساز انجام دادیم موفق شدیم برای ایجاد کارگاه های تولیدی مناسب و متناسب با شرایط منطقه در هنرستان های خود تفاهم نامه های اولیه با خیرین را امضاء کنیم.

محمود قهار در پایان گفت: امروزه اتکا صرف به بودجه های دولت کار درستی نیست و ما باید با استفاده از استعدادها و توانمندی های جوانان، یاری رسان دولت و افتخار کشور باشیم و آموزش پرورش رخ پذیرای طرح ها و نظرات همه دلسوزان ایران عزیز است تا قدمی برای توسعه کشور برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار