مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نباید از سرمایه عظیم پیشکسوتان آموزش و پرورش غافل شویم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پیشکسوتان آموزش و پرورش سهم بزرگی در توسعه و تربیت نیروی انسانی مجرب کشور دارند و نباید از این سرمایه عظیم غافل شد.

کد مطلب: ۶۷۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دواردبیل اظهار داشت: امروز بازنشستگان ما سرمایه اجتماعی و انسانی آموزش و پرورش و کشور هستند و اگر به دنبال رشد و توسعه فرهنگی و به دنبال حیات طیبه و رشد کیفی هستیم باید این سرمایه ها را پاس بداریم.

ناصری تصریح کرد: پیشکسوتان آموزش و پرورش سهم بزرگی در توسعه و تربیت نیروی انسانی مجرب کشور دارند و نباید از این سرمایه عظیم غافل شد.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان در رابطه با تکریم بازنشستگان استان خاطرنشان ساخت: محلی را جهت حضور بازنشستگان برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب کرده ایم که تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هدف از ایجاد این مکان را اجرای برنامه های تفریحی و همچنین رسیدگی به مسایل مختلف رفاهی، درمانی و....بازنشستگان عنوان کرد.

ناصری در ادامه به تاسیس موزه آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: در این موزه سعی داریم تمامی مدارک و آثاری را که مربوط به تاریخ آموزش و پرورش استان هست جمع آوری و در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از حاضرین در جلسه خواست آموزش و پرورش استان را در پربار کردن این موزه تاریخی یاری نمایند.

ناصری در ادامه یکی از سیاست های آموزش و پرورش استان را توسعه و بهسازی اماکن ورزشی در استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در قانون بودجه 27/. درصد از مالیات ارزش افزوده را به توسعه اماکن ورزشی آموزش و پرورش اختصاص داده است که از این راه در نظر داریم نسبت به تکمیل 23 پروژه نیمه تمام سالن های ورزشی اقدام نماییم.

وی همچنین در بیان اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای ارتقا منزلت و سطح رفاهی فرهنگیان به افتتاح درمانگاه فرهنگیان اردبیل، بهسازی و تجهیز استخر نشاط و اختصاص فاز دو خانه معلم اردبیل به اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی استان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار