مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز مطرح کرد:

کاهش 92 درصدی آتش سوزی ها در مراتع البرز

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از مراتع گفت: امسال کاهش 92 درصدی سطح آتش سوزی ها در مراتع دستاورد بسیار خوبی در کل کشور است که استان البرز می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد.

کد مطلب: ۶۷۶۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار پانا البرز از کرج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از مراتع گفت: امسال کاهش 92 درصدی سطح آتش سوزی ها در مراتع دستاورد بسیار خوبی در کل کشور است که استان البرز می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد.

وی افزود: این دستاورد خوب براساس برنامه ریزی های مناسبی بوده که از ابتدای سال جاری برای فصل گرما پیش بینی شده بود و تمام لوازم اطفای حریق در اختیار شوراها، دهیاران و جوامع محلی قرار داده شد.

فرضی ادامه داد: برای حضور هر چه بهتر و به موقع تر تمام گروه ها در محل آتش سوزی های احتمالی، نقشه ی محدوده ی مناطق بحرانی از حیث آتش سوزی تهیه و در اختیار این افراد قرار گرفت که کمک بسیار خوبی در مهار آتش سوزی ها کرد.

انتهای پیام/

م.ع

وی یکی دیگر از دلایل کاهش سطح و تعداد آتش سوزی ها را برگزاری کلاس های آموزشی متعدد و اجرای یک برنامه جامع و مدون بود دانست که از ظرفیت تمام دستگاه ها برای کاهش آتش سوزی استفاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار