مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

تمهیدات برای جامعه فرهنگیان ودانش آموزان درنمایشگاه کتاب فراهم شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب، این رویداد فرهنگی را مهم و اثر گذار دانست و گفت: تمهیدات لازم برای حضور جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در نمایشگاه کتاب، پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۶۷۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، براتعلی حاتمی با بیان اینکه کتاب عصاره اندیشه، فکر و تلاش هر ملتی است، اظهار کرد: این گنجینه توسط اندیشمندان برای نسل های بعد به ودیعه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: جوامع پیشرفته بشری نتیجه تلاش و اندیشه های خود را به شکل گفتار و نوشتار به نسل آینده منتقل کرده و کسانیکه کتاب مطالعه می کنند، با افکار و تلاش نسل گذشته آشنا می شوند.

وی با تاکید بر آشنایی و دوستی نسل جوان با فرهنگ کتاب خوانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه های کتاب در هر استان و کشوری برای ارائه محصولات فرهنگی و کتاب های چاپ شده برپا می شود و تلاشمان بر این است حضور جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را پر رنگ تر نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: همان طور که در سنوات گذشته نیز، دانش آموزان از اصلی ترین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بودند، امسال نیز تلاش بر این است تا با برنامه ریزی منظم این حضور تقویت شود.

حاتمی ضمن ابراز رضایت از محل پیش بینی شده برای مکان نمایشگاه کتاب در بجنورد، ادامه داد: سال گذشته نیز این نمایشگاه در مصلی بجنورد برگزار شد که به دلیل نزدیک بودن راه، سقف مسقف و رفت و آمد آسان موجبات رضایت بازدیدکنندگان فراهم آمد که امید است امسال نیز این استقبال گسترده باشد.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از سوم تا هشتم آبان ماه درمحل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار