«حرکت‌شناسی مکانیک و پاتومکانیک حرکت انسان» کتاب مفیدی درباره‌ی عملکرد بخش‌های بدن است

کرمانشاه (پانا)- کتاب حرکت‌شناسی مکانیک و پاتومکانیک حرکت انسان، از منابع درجه یک در زمینه‌ی نحوه عملکرد اسکلت و عضلات بدن و چگونگی آسیب‌دیدگی‌شان، محسوب می‌شود. این کتاب به اهتمام انتشارات «راشدین» در سال 1394، در شمارگان 1000 جلد، چاپ و روانه بازار نشر شده است.

کد مطلب: ۸۵۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«حرکت‌شناسی مکانیک و پاتومکانیک حرکت انسان» کتاب مفیدی درباره‌ی عملکرد بخش‌های بدن است

در کتاب حرکت‌شناسی مکانیک و پاتومکانیک حرکت انسان، مباحث تخصصی درباره‌ی اصول بیومکانیکی و حرکت‌شناسی اندام‌های فوقانی مطرح شده است که برای تمامی افراد به شکل عمومی و برای اساتید، دانشجویان، مربیان و معلمان تربیت بدنی به صورت ویژه، می‌تواند منبع مفیدی باشد تا با نحوه عملکرد بخش‌های مختلف بدن بیشتر آشنا شوند.

«خدیجه افشین» و «حسین افشین» مترجمان این کتاب، در مقدمه‌ی مترجم آورده‌اند: برای اجرای مطلوب فعالیت‌های روزمره و مهارت‌های ورزشی و به حداقل رساندن نتایج نامطلوب، ضروری است که بدن انسان و نحوه‌ی عملکرد بخش‌های مختلف آن شناخته شود که از شاخه‌های زیربنایی این امر، حرکت‌شناسی است. این کتاب، اطلاعات غنی و مفیدی درباره‌ی اسکلت، عضلات بدن و چگونگی آسیب‌دیدگی‌شان دارد که در 19 فصل و در دو بخش اصول بیومکانیکی و حرکت‌شناسی اندام‌های فوقانی ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار