امام جمعه اردبیل:

سهم‌خواهی و دعواهای سیاسی از موانع پیشرفت کشور است

امام جمعه اردبیل گفت: سهم‌خواهی و دعواهای سیاسی مانع بزرگی درمسیر توسعه و پیشرفت کشور بوده و با تفرقه‌افکنی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۵۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت‌الله سید حسن عاملی با اشاره به انتخاب استاندار جدید اردبیل در طی هفته جاری، اظهار کرد: از مردم ولایت مدار استان، مدیران و تمامی فعالان سیاسی تقاضامندیم تا به وظیفه خیرخواهی خود عمل نموده و همکاری از سر اخلاص داشته باشند تا از هرگونه اختلاف‌افکنی در این خصوص پرهیز شود .

وی افزود: ۴ سال مدت بسیار خطیری برای سازندگی و پیشرفت در استان است و نباید در این مدت خطیر به دعواهای سیاسی، عزل و نصب‌ مدیران و سهم خواهی‌ پرداخت شود .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور در خصوص جذب ۲۵ میلیارد دلار خط فاینانس و عقد تفاهم نامه چندین میلیارد دلاری گفت: مسؤول تعیین پروژه‌ها و اولویت‌ها برای مصرف فاینانس جهانگیری بوده و مردم استان اردبیل از وی به دلیل در اولویت قرار ندادن راه‌آهن اردبیل گلایه‌مند هستند .

عاملی ادامه داد: در سفر اخیر به روسیه از طریق سفارت معلوم شد که تمام بانک‌های خصوصی روسیه آمادگی لازم وجود دارد تا در هر سقفی برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی ایران وام داده شود و تنها چیزی که نیاز دارند، ضمانت بانک مرکزی است؛ از دولتمردان تقاضامندی که تردیدی در سودآوری و اهمیت و اولویت راه آهن اردبیل، حتی مسیر اردبیل به پارس آباد نداشته باشند و با تضمین بانک مرکزی اصلیترین معضل عمران و آبادانی استان را حل کرده و موجبات خوشحالی مردم را فراهم کنند .

وی بیان کرد: ترامپ در سخنرانی اخیر خود در صدد ایجاد اختلاف، تقابل و شکاف میان ملت ایران و نظام بود اما نتیجه عکس داد و ملت ما در دفاع از منافع ملی و خصوصا در دفاع از سپاه معظم یک دست شد و برعکس اختلاف عظیمی بین نخبگان و دولت آمریکا ایجاد گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار