مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

ایمان، دانش و مشارکت زمینه ساز پیشرفت کشور است

در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان بر لزوم استفاده از فناوری های نوین در حوزه تعلیم و تربیت تاکید شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ایمان، دانش و مشارکت زمینه ساز پیشرفت کشور است

به گزارش پانا از استان گلستان، محمدرضا وطنی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان با گرامی داشت 22 اسفند روز گرامی داشت شهدا اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و پیشرفت های جامعه و اقتدار کشور مدیون رشادت های هزاران شهیدی است که جان خود را تقدیم کردند تا این انقلاب بماند.وطنی افزود: خداوند به طرفداران حق نوید می دهد که افرادی که باطل هستند نمی توانند گزندی به شما برسانند و رسالت همه ما این است که همچون شهیدان حق طلب باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو، بر لزوم تغییر و تحول در افکار و اندیشه ها و همچنین دانش افزایی اشاره و اظهار داشت: توجه به مثلث ایمان، دانش و مشارکت به همراه داشتن نگاه عالمانه به مسائل می تواند سبب بهتر شدن امور و در نهایت پیشرفت جامعه شود.

وطنی رویکرد جدید آموزش و پرورش گلستان را استفاده از فناوری های نوین در تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت:امام علی (ع) می فرماید که فرزند خود را به روز تربیت کن که این مهم در سایه استفاده از تکنولوژی های نوین امکان پذیر است.

محمدرضا وطنی در ادامه به موفقیت های حاصله در آموزش و پرورش گلستان اشاره و بیان داشت: همه این موفقیت ها حاصل تلاش همکاران ارزشمند ما در مدارس و کارکنان اداری خدوم و زحمت کش آموزش و پرورش در کل استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، با اشاره به تنگناهای مالی یادآور شد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در صورت تربیت انسان ها محقق خواهد شد و آموزش و پرورش در این راستا نقش ارزنده ای دارد و به همین دلیل می طلبد که به این دستگاه نگاه ویژه صورت پذیرد.

وی افزود: اگرچه موفقیت های حاصله بیانگر آن است که فرهنگیان هیچ گاه دست از تلاش بر نمی دارند ولیکن امیدواریم تا راهکارهایی جهت برون رفت از مشکلات مالی اندیشیده شود و همه بخش هایی که می توانند در این زمینه یاری رسان باشند کمک نمایند زیرا هر هزینه در آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری برای آیندگان این مرز و بوم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار