اولین جلسه شورای پرورشی ناحیه یک کرج در سال تحصیلی جدید برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج از تشکیل اولین جلسه شورای پرورشی با حضور مدیریت ناحیه و کارشناسان حوزه پرورشی در اتاق شورا خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : به منظور بررسی وبرنامه ریزی فعالیتهای پرورشی سال تحصیلی جدید اولین جلسه شورای پرورشی با حضور وحید یعقوبی مدیریت ناحیه و کارشناسان حوزه پرورشی در اتاق مدیریت تشکیل شد .

انتخابات شورای دانش آموزی و تعیین آموزشگاه دوره اول متوسطه به عنوان پایگاه متمرکز ناحیه، پرسش مهر، تعاونی های آموزشگاهی، نظارت و کنترل بهداشت محیط اداره و تعاونی های آموزشگاهی، اردوهای دانش آموزی، مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی و ... از مواردی بود که دراین جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ضمن عرض خداقوت حضور همکاران اداری و عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش وظیفه آموزش و پرورش را انتقال فرهنگها و تمدن از نسلی به نسل دیگر دانست و بر انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جدید تاکید نمود .

یعقوبی حرکت در مسیر برنامه و اسناد واصل سند تحول بنیادین و حرکت و پویایی در انجام فعالیتهای پرورشی را مورد تاکید قرار داد و در مورد فعالیتهای پرورشی در سال تحصیلی جدید مطالبی را عنوان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار