نمایشگاه آثار نگارگران کاشان در پاریس

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه گروهی هنرمندان نگارگر این شهرستان در گالری خانه فرهنگ ایران واقع در پاریس فرانسه خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان، مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: در این نمایشگاه، 36 اثر از 11 هنرمند نگارگر کاشانی با موضوعات تذهیب، گل و مرغ، مینیاتور و تشعیر از 19 اکتبر به مدت شش روز در معرض دید همگان قرار می گیرد .

به گفته وی، در این نمایشگاه، آثاری از، شيوا مدني، پريسا فيروزبخش، سميه فلكي، ليلازراعتي، زهره زراعتي، مژگان اميني، حنانه حناني، راحله تاج فر، شيرين حسنی و مژگان مسی در معرض دید عموم قرار گرفته که بیشترین آثار مربوط به مهدی ایرانی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کاشان گفت: علاوه بر نمایشگاه نگارگری آثار هنرمندان کاشانی در پاریس، کارگاه آموزشی نگارگری و خوشنویسی، توسط مهدی ایرانی در شهر لیون فرانسه نیز برای دوستداران هنر فاخر کشور برگزار خواهد شد.

جوادی مقدم تاکید کرد: با وجود اساتید برجسته و هنرمندان مستعد در کاشان باید برنامه های حمایتی همه جانبه از سوی مسوولان شهر صورت بگیرد تا بتوانیم نام کاشان را با ظرفیت های هنری در خارج از مرزهای کشور معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار