هنرمند کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفت

کاشان (پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از معرفی «مهدی ایرانی» هنرمند نگارگر کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرمند کاشانی در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفت

مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر که با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ‌شد، برای نخستین بار در بخش ویژه ستارگان به معرفی و تجلیل از ‌هنرمندان و آثاری پرداخت که در رخدادهای هنری جهانی رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.
به گفته وی، در مراسم اختتامیه این جشنواره ، از مهدی ایرانی، هنرمند نگارگر کاشانی در بخش ویژه ستارگان جهانی هنر ایران، تجلیل به عمل آمد.
وی افزود : مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی با ارسال رزومه هنری، تصاویر منتخب، لوح و مقام های کسب شده در جمع ستارگان جهانی هنر ایران قرار گرفته و آثار ارسالی این هنرمند کاشانی ، در بخش نگارگری به نمایش گذاشته شد.
جوادی گفت : دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های هنری و پژوهشی با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار ‌شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار