دوره جستجو و نجات ویژه برادران در جمعیت هلال احمر پاکدشت برگزار شد

مسئول واحد آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده ویژه امدادگران مرد خبر داد .

کد مطلب: ۶۷۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، آرزو محمد حسینی مسئول واحد آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده در پایگاه علی آباد این شهرستان ویژه امدادگران مرد خبر داد و افزود: در راستای توانمند سازی تیم های امدادی شهرستان پاکدشت و پیشوا و ورامین با برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده اقدام به تقویت توان تیم امدادگران مرد در این سه شهرستان نموده ایم . البته به دلیل کمبود تجهیزات در سایر شهرستان ها و تجمیع نیروها در یک پایگاه برای بهبود کیفیت آموزشی امدادگران شهرستان های پیشوا و ورامین میهمان پاکدشتی ها بودند و امسال شهرستان پاکدشت به عنوان میزبان در این دوره ها فعال بود.

صفر علی حسین آبادی مسئول واحد امداد جمعیت هلال احمر این شهرستان در حاشیه برگزاری کلاس ها در این پایگاه گفت: حضور تیم های توانا در تمام مانورها و سایر برنامه های جمعیت هلال احمر نمایی متفاوت به رویکردهای جمعیت میدهد و قطعا وجود چنین نیروهای تخصصی آموزش دیده ای سرمایه جمعیت خواهد بود.

شایان ذکر است که دوره های جستجو و نجات ویژه خواهران در روزهای ابتدایی مهر ماه برگزار شد و دوره های اموزشی و نخصصی مربوط به امدادگران مرد نیز از 22 مهر برگزار شده و مراحل پایانی خود را می گذراند .در تمام این دوره ها ناظر و ارزیاب از جمعیت هلال احمر استان تهران بر تمامی روند دوره نظارت داشته اند و مربیان حاذقی همچون مهدی موذنی، غلامرضا سنجری، محمد کایگانی و مهدی تاجیک نوری در این دوره ها حضور داشتند .

در پایان دوره علاوه بر اهدای گواهی نامه معتبر جستجو و نجات در جاده از نجاتگران در پست های جاده ای و کشیک اداری خود جمعیت هر سه شعب این شهرستان به کارگیری میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار