اعزام 25 هزار دانش آموز فارس به اردوی راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: مهمترین و اساسی ترین اقدام ما در برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی ،تامین امنیت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۷۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حمید رضا آذری در جلسه ستاد عالی بسیج دانش آموزی فارس که با حضور فرمانده قرارگاه راهیان نور استان برگزار شد گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی واعتقادی است و همه باید به این اقدام نگاه قلبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه "مهمترین و اساسی ترین اقدام ما در این برنامه ،تامین امنیت دانش آموزان می باشد "گفت: در سال جاری و با همکاری سپاه فجر استان 25 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد که نزدیک به 60 درصد آنها را دانش آموزان دختر تشکیل می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اردوی راهیان نور یک فرصت مناسب برای خود سازی دانش آموزان و آشنایی و آگاهی آنها از رشادت ها و جان فشانی هایی جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ اردوی راهیان نور دانش آموزان فارس در سال جاری ، در 4 مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول این اردو از 26 مهر ماه آغاز و تا8 آبان ماه ادامه خواهد داشت.مرحله دوم این اردو از 24 آبان ماه تا 24 آذر ماه ، مرحله سوم از اول بهمن ماه تا 30 بهمن و مرحله چهارم نیز از یکم تا بیستم اسفند 96 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار