صدا و سیما نقش مهمی در هدایت جامعه دارد

خبرگزاری پانا: حجت الاسلام عباسی امام جمعه پیش قلعه در نشست با مدیر کل و معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت : صدا و سیما بیشترین تاثیر گذاری را در بصیرت افزایی و هدایت فکری جامعه دارد .

کد مطلب: ۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شیردل بخشدار مانه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بخش مانه گفت : صدا و سیما رسانه ای است که می توانند با معرفی ظرفیت های منطقه رشد و شکوفایی را به ارمغان آورد .

احمد مهدوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در این نشست گفت : یکی از رویکردهای اصلی رسانه توجه به مردم نقاط مختلف استان و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های بخش های مختلف استان است .
وی افزود : رسانه متعلق به مردم است و صدا و سیمای استان در راستای حضور مردم نقاط مختلف استان اقدام به برنامه سازی در بخش های مختلف نموده است .
وی با اشاره به تولید و پخش 13 عنوان برنامه تلویزیونی و 26 عنوان برنامه رادیویی در صدا سیمای استان و اخلاق ، کم کردن فاصله حکومت و مردم ، تقویت و تفاهم اجتماعی و تعمیم شعائر الهی به تولید برنامه می پردازد .
وی تصریح کرد : در حال حاضر در بخش مانه بیش از 78 درصد جمعیت تحت پوشش 17 شبکه تلویزیونی دیجیتال و 16 شبکه رادیویی دیجیتال می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار