معاون پرورشی فرهنگی شهر تهران:

فعالیت های پرورشی با اردو زنده است

معاون پرورشی فرهنگی شهر تهران در جمع معاونان این اداره کل گفت: چیزی به نام لغو اردوها نداریم زیرا فعالیت های پرورشی با اردو زنده است فقط باید مقررات ایمنی رعایت شود.

کد مطلب: ۶۷۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ عبدالرسول کریمی امروز 24 مهرماه 96 در همایش یکروزه کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شهرتهران که در کانون شهید مفتح برگزار شد، اظهار داشت: ما برای سال تحصیلی 97-96 ده عنوان برنامه شامل 155 اقدام در نظر داریم که بخشی از آن ها مربوط به اداره کل ، برخی مربوط به مناطق آموزش و پرورش و برخی مربوط به مدارس هستند.

وی ادامه داد: تقویت تربیت دینی متربیان در بخش اخلاقی و عبادی یکی از این اقدامات مشترک بین همه ادارات است. استقرار طرح جامع اقامه نماز در مدارس و تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان از دیگر رئوس برنامه های ما در سال تحصیلی جاری هستند.

معاون پرورشی شهر تهران با اشاره به موضوع احیای اردوها و فعالیت های زیارتی و سیاحتی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های معاونت پرورشی در سال جاری گفت: موضوعی به نام لغو اردو نداریم ، فعالیت های پرورشی با اردو زنده است فقط مقررات امنیتی و ایمنی باید رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: اردو بهبود روابط اجتماعی و شادی و نشاط را برای دانش آموزان ما به همراه دارد.

کریمی در پایان با اشاره به بازبینی در آئین نامه برگزاری اردوها گفت: بر اساس تغییراتی که انجام شده حرکت خودروها از ساعت 23 شب تا 5 بامداد ممنوع شده است. خارج از این ساعات حرکت اتوبوس ها و برگزاری اردوها طبق روال گذشته در برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار