معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

حضور سرگروههای درسی در مدارس باید انرژی مثبتی را در کلاس ها ایجاد کند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هدف از بازدیدها را نظارت بالینی عنون کرد و گفت: در بازدیدها باید حرمت و حریم شخصی افراد حفظ شود و حضور سرگروههای درسی در مدارس باید انرژی مثبتی را در کلاس ها ایجاد کند.

کد مطلب: ۶۷۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد شاطریان صبح امروز در گردهمایی سرگروه های درسی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تمام فرایند یاددهی، یادگیری، آموزشی و تربیتی در کلاس درس اتفاق می افتد و به همین دلیل تلاش ما ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان و توانمند سازی علمی و فنی آنهاست.

وی معلمان را عنصر کلیدی در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هرگونه تغییرات در آموزش و پرورش منوط به معلمان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بر پویایی کلاس های درس با شیوه های نوین و ابزراهای گوناگون و در دسترس تاکید کرد و ادامه داد: سرگروههای درسی بایستی بر محتوای کتب درسی، نحوه تکمیل فرم های بازدید، آشنایی با نحوه کاربرد وسایل و ابزارهای آموزشی دوره ابتدایی، نحوه طراحی و اجرای طرح درس روزانه و سالانه تسلط کافی داشته باشند.

شاطریان افزود: سرگروههای درسی باید بر قوانین، آئین نامه ها و روش های نوین تدریس تسلط کافی داشته باشند و همچنین بین گروه های آموزشی برای اجرای دستورات آموزشی باید ارتباط صمیمی وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هدف از بازدیدها را نظارت بالینی عنون کرد وگفت: در بازدیدها باید حرمت و حریم شخصی افراد حفظ شود و حضور سرگروههای درسی در مدارس باید انرژی مثبتی را در کلاس ها ایجاد کند.

وی با بیان این که سرگروههای درسی با تعامل و تبادل تجربیات خود می توانند در حل مشکلات حوزه تحت نظارت خود قدم های موثری را بردارند، خطاب به سرگروه های آموزشی تصریح کرد: معلمان با انگیزه و خلاق در مدارس توسط سرگروههای درسی شناسایی شوند و پی گیری های لازم برای صدور تشویق این معلمان انجام گیرد.

شاطریان افزود: با توجه به اینکه 3 هزار کلاس درسی چند پایه در استان داریم، استفاده از روش تلفیقی در این کلاسهای درسی مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار