رییس پلیس فتا استان خبر داد:

افزایش جرایم اینترنتی در شش ماهه نخست سال

رییس پلیس فتا استان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری میزان جرایم اینترنتی در استان افزایش یافته است ، گفت: بیشترین میزان این جرایم ، مربوط به کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

کد مطلب: ۶۷۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، سرهنگ دوم علی محمد پور رئیس پلیس فتا استان در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: در هفته نیروی انتظامی ، کارکنان پلیس فتای استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و سپس در نماز عبادی سیاسی جمعه هفته گذشته شرکت کردند.

سرهنگ محمد پور در ادامه به افزایش میزان جرایم اینترنتی در میان کاربران اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری میزان این جرایم افزایش داشته است و بیشترین میزان این جرایم ، مربوط به کلاهبرداری های اینترنتی از طریق درگاه های پرداخت وجه بوده است.

رئیس پلیس فتا استان افزود: هم استانی های گرامی می بایست در بازه های زمانی سه ماهه رمز کارت های بانکی را تعویض کنند و سامانه پیامک های بانکی خود را فعال کنند و در صورتی که با مشکلی در این باره روبه رو شدند و یا برداشت های غیرمجاز را از حساب خود مشاهده کردند ، میتوانند با پلیس فتا استان تماس بگیرند و پلیس را در جریان قرار دهند.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار