کاهش 83 درصدی سرقت از مغازه در نطنز

اصناف از جمله مهم‌ترین اقشاری هستند که در تأمین نظم و امنیت هر منطقه یا شهری نقش ارزشمندی دارند و در این راستا در سطح شهرستان نطنز همکاری خوبی با پلیس داشته‌اند.

کد مطلب: ۶۷۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز،علی بنی‌آدمی ظهر امروز در همایش پلیس و اصناف نطنز، اظهار کرد: اصناف از جمله مهم‌ترین اقشاری هستند که در تأمین نظم و امنیت هر منطقه یا شهری نقش ارزشمندی دارند و در این راستا در سطح شهرستان نطنز همکاری خوبی با پلیس داشته‌اند.

وی افزود: امروز اصناف بازوی توانمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت محسوب می‌شوند و با کنترل بازار و عرضه به‌موقع اجناس موردنیاز مردم توانسته‌اند این امنیت را تأمین کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز تصریح کرد: یکی از انتظاراتی که از اصناف داریم بحث فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی است و ما باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید داخلی را رونق داده و یکی از اقشاری که می‌تواند در جامعه مؤثر باشد اصناف است که می‌تواند با عدم خرید کالای خارجی و عرضه کالای داخلی به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی بیان کرد: صاحبان اصناف باید نسبت به رعایت قوانین و اخذ پروانه کسب توجه کافی را داشته باشند چرا که هر چه اصناف قانونمندتر باشند نظم جامعه و امنیت آن بیشتر خواهد بود و در همین راستا انتظار می‌رود نسبت به اصنافی که بدون مجوز کسب‌وکار می‌کنند حساسیت کافی وجود داشته باشد و اصناف متخلف به پلیس معرفی شوند.

بنی‌آدمی در پایان رعایت مسائل امنیتی برای جلوگیری از سرقت توسط اصناف را مهم دانست و اذعان کرد: با همکاری بسیار خوب اصناف با نیروی انتظامی شاهد کاهش 83 درصدی سرقت مغازه‌ها در سطح شهرستان نطنز بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار