دستگیری باند سارقان مغازه به ارزش 600 میلیون ریال در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه به ارزش 600 میلیون ریال در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری باند سارقان مغازه به ارزش 600 میلیون ریال در قم

سردار" عبدالرضا آقاخانی" با اشاره به اینکه در پی سرقت های متعدد مغازه در سطح شهر مقدس قم موجب شد تا دستگیری سارقان و مهار این گونه از سرقت ها با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد اظهار کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد خانمی به هویت معلوم تعدادی چادر زنانه را در منزلش مخفی کرده و احتمال سرقتی بودن آن متصور می باشد بنابراین با توجه به وقوع سرقت اخیر مغازه چادر فروشی به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.
سردار آقاخانی ادامه داد: تعداد 307 ثوب چادر زنانه و 30 ثوب شال توسط ماموران کشف و مالباخته موصوف در این زمینه نیز شناسایی شد.
وی اضافه کرد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، 6 نفر از اعضای این باند که همگی سابقه دار بودند، شناسایی و 3 نفر از متهمان در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه ای شامل 5 دستگاه کولر گازی،5 دستگاه برقی ،5 دستگاه چرخ گوشت،2 دستگاه تلویزیون،2 دستگاه چرخ خیاطی و یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون دستگیری دیگر اعضای این باند و کشف سایر سرقت های احتمالی آنان همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار