مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

فرهنگیان نقش موثری در رفع معضل ترافیک دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ما فرهنگیان نقش بسیار مهمی در رفع معضل ترافیک داریم و باید به فرزندانمان تربیت رانندگی و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق دیگران را آموزش دهیم.

کد مطلب: ۶۷۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در همایش فرهنگ یاران ترافیک در کانون امام خمینی (ره) اراک افزود: فرزندان شهروندان این جامعه هستند و باید بدانند از خودرو به عنوان یک وسیله به صورت قانون مند استفاده کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در جامعه امنیت ایجاد می نماید و همه باید قدردان این زحمت و تلاش ها آنها باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امنیت را به عنوان هوا و فضای قابل استنشاق ترسیم می نمایند گفت: وطنی که امنیت نداشته باشد صاحب ارزش نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز با اشاره به فرهنگ یاران ترافیک گفت: فرهنگ همیشه نیاز به یاری دارد و لجبازی ها در حوزه فرهنگ ترافیکی و دعواهای بعد از تصادفات نشأت گرفته از تربیت غلط والدین و ریشه در تربیت خانواده ها دارد.

کیومرث عزیزی افزود: باید قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت هنجار در آید و به دانش آموزان و فرزندان خود این را آموزش دهیم.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی نیز گفت: در سال گذشته کاهش 16 درصدی تصادفات را داشته ایم و در شش ماه اول سال 96 نیز کاهش 18 درصدی تصادفات را شاهد بودیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

ابوالفضل امیدی از افتتاح مدرسه پارک ترافیک خبر داد و افزود: این مدرسه در روز پنج شنبه هفته جاری افتتاح می شود و دانش آموزان عملا قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش می بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار