معاون پرورشی و فرهنگی خبر داد

فعالیت 10 هزار فرهنگ‌یار پلیس در کشور

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به جمعیت 10 میلیون همیار پلیس و 10 هزار فرهنگ‌یار پلیس در کشور پرداخت و گفت: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی پلیس و راهداری و رسانه‌ها این شده که سیر صعودی تلفات جاده‌ای و ترافیکی کاهش یابد.

کد مطلب: ۶۷۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، مهدی فیض در برنامه اجرایی شدن طرح عصای سفید، در مدرسه موفقیان، اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل و امنیت حمل و نقل قطعا یکی از عوامل آن فرهنگ ترافیک است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای تغییر فرهنگی یکی از عناصر مهم دانش‌آموزان هستند چرا که بعدها به عنوان نیروهای اصلی جامعه حضور پیدا خواهند کرد و اگر قانونمدار باشند برای آینده کشور بهتر است همچنین دانش‌آموزان نسبت به خانواده‌های خود عامل تذکر و هشدار هستند.
فیض، به همکاری خوب آموزش و پرورش و پلیس راهور در طول این سال‌ها اشاره و بیان داشت: خیلی از کشورها از تجربه ایران ستفاده کرده و طرح همیار پلیس را در کشور خود پیاده‌سازی کرده‌اند.
وی به جمعیت 10 میلیون همیار پلیس و 10 هزار فرهنگ‌یار پلیس در کشور پرداخت و گفت: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی پلیس و راهداری و رسانه‌ها این شده که سیر صعودی تلفات جاده‌ای و ترافیکی کاهش یابد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ادامه فعالیت طرح همیار پلیس، گفت: ما امیدواریم که طرح همیار پلیس به سطوح بالاتر ارتقا یابد؛ با این اساس برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نیز دنبال این هستیم که طرح همیار پلیس در سطح ایده‌پردازی دنبال شود.
وی افزود: در سطح دانشجومعلمان در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت‌دبیر نیز طرح همیار پلیس را در حوزه‌های پژوهشی و مطالعاتی دنبال خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار