گردهمایی همیاران پلیس با شرکت بیش از 400 نفر از دانش آموزان در طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز تاکید کرد: دانش آموزان ما باید بیاموزند که در فردای خودشان از چراغ قرمز های جامعه عبور نکنند

کد مطلب: ۹۵۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی  همیاران پلیس با شرکت بیش از 400 نفر از دانش آموزان در طرقبه شاندیز

همزمان با هفته نیروی انتظامی گردهمایی بزرگ همیاران پلیس با شرکت بیش از 400 نفر از دانش آموزان با حضورحسینی فرماندار شهرستان، رفسنجانی مدیرآموزش و پرورش شهرستان، حسین پور،فرمانده نیروی انتظامی ،ایزدی فرمانده پلیس راهور،خادم پیر شهردار طرقبه ، نکاحی شهردار شاندیز، لری رئیس حمل و نقل و ترافیک شهرداری طرقبه و دیگر مسئولین شهرستان در هتل ثامن طرقبه برگزارشد.

رضا رفسنجانی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز در همایش بزرگ همیاران پلیس بیان کرد: برگزاری چنین همایشی مصداق اهداف سند تحول بنیادین و مصداق شعار سال تحصیلی جدید "امیدآفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی" است.مشارکت پذیری همه نهادها و ارگان ها در تربیت دانش آموزان موثر است. امروزه مهم ترین مبحث در آموزش و پرورش شهرستان، موضوع مهارت آموزی است و امروز دانش آموزان با یک مهارت بسیار مهم که مهارت نظم و انضباط در تمام عرصه های زندگی است آشنایی پیدا کردند. امروز اگر دانش آموزان ما بیاموزند که در فردای خودشان از چراغ قرمز های جامعه عبور نکنند مطمئنا به اهداف عالیه سند تحول بنیادین خواهیم رسید.

حسین پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز ذکر کرد: فرهنگ سازی یکی از فعالیت‌های مهم نیروی انتظامی است و این فرهنگ سازی است که اثر مثبتی بر کنترل رفتار افراد جامعه دارد.ما معتقدیم که پلیس با فرهنگ سازی و آشنایی مردم با قوانین و مقررات می‌تواند نظم و انضباط و امنیت را در جامعه برقرار سازد. امروزه امنیت ، در کنار مردم و با مشارکت های مردمی و نهادها و دستگاههای مختلف محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است این گردهمایی بزرگ به همت اداره آموزش و پرورش،نیروی انتظامی شهرستان، پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری های طرقبه و شاندیز برگزار گردید. و در پایان تمامی دانش آموزان ملبس به لباس همیار پلیس شدند و هدایایی به دانش آموزان منتخب همیار پلیس تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار