برگزار می شود؛

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 20 آبان در تبریز

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ، از 20 تا 24 آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز آغاز به کار می‌کند.

کد مطلب: ۶۷۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی 20 تا 24 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه از 15 شهریور آغاز شده و تا 30 مهر ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه با سایت این نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و ثبت‌نام کنند کنند.

شایان ذکر است، تجاری‌سازی فناوری، زونبندی تخصصی، حضور مشتریان فناوری، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها، حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی، حضور تشکل‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران از جمله مهمترین ویژگی‌های این نمایشگاه و جشنواره است.

همچنین این نمایشگاه در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش و توسعه بازار برگزار می‌شود. تعدادی از حامیان این نمایشگاه توسعه‌گران نرم افزار آذربایجان، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار