انهدام باند سارقان 8 میلیاردی در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند 3 نفره سارقان و کشف اموال مسروقه به ارزش 8 میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سرهنگ "سامان غنی زاده" رئیس پلیس آگاهی استان، با اعلام اين خبر گفت:طی گزارش وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرستان ارومیه به مرکز فوريت هاي پليسي 110 با توجه به اهميت موضوع، دستورات لازم براي بررسي و کشف اين سرقت صادر و اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی ماموريت يافت موضوع را به طور ويژه پيگيري كند.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتي و تجزيه و تحليل آثار به جامانده در صحنه، اين فرضيه که سرقت توسط سارقان حرفه اي و سابقه دار صورت پذيرفته است، گفت: در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه اي هستند.

غنی زاده، تصریح كرد: ماموران پليس آگاهي با همکاري اداره اطلاعات جنایي با مراجعه به آلبوم تصاوير سارقان سابقه دار و گشت زني هاي نامحسوس براساس جغرافیای جرم و تمام مناطقي که احتمال حضور سارقان متصور بود، موفق شدند مخفيگاه متهمان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي یک عمليات موفق سه سارق را دستگير کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اينکه متهمان در بازجويي هاي پليسي به سرقت هشت تخته فرش دستباف و یک دستگاه سواری زانتیا اعتراف کردند، افزود: ارزش اموال مسروقه هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شده و با قرار سنگين روانه زندان مرکزي اروميه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار