فضلی در صبحگاه مشترک بسيجيان حوزه ستادي:

سپاه و بسیج مولود انقلاب هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج مکمل همدیگر هستند، گفت: احیای ارزش های اسلام، مقاومت و پایداری در دفاع از دین خدا بدون اندیشه بسیجی ممکن نیست.

کد مطلب: ۶۷۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ سردار علی فضلی در صبحگاه مشترک بسيجيان حوزه ستادي (ياد ياران ۴) که صبح امروز ۱۱مهرماه در لانه جاسوسي سابق برگزار شد اظهار کرد: مراسم امروز با حضور سرداران بسیجی و سپاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده است.

وی ادامه داد: حادثه بزرگ کربلا و عاشورا اهداف آرمانی سالار شهیدان را برای همگان بازگو می کند امام حسین (ع) می فرمایند احیای امر نماز، امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بالایی دارد.

سردار فضلی اشاره کرد: احیای ارزش های اسلامی، مقاومت و پایداری در دفاع از دین خدا بدون اندیشه بسیجی ممکن نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه انقلاب اسلامی ادامه واقعه عاشورا، کربلا و اهداف سید الشهدا است. دفاع مقدس برای احیای نماز و امر به معروف بوده است.

وی افزود: امروزه شما بسیجیان، یاران صدیق امامین اسلامی هستید که در امانتداری فرزندان امت توفیق بزرگی در تربیت، بلوغ فکری و اندیشه آن ها در راستای اندیشه امام حسین (ع) دارید.

سردار فضلی تصریح کرد: سپاه و بسیج مولود انقلاب و مکمل برای ادامه خدمت هستند که باید برای همه جامعه و امت اسلامی ارزشمند باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان خاطرات عملیات کربلای 5 اظهار کرد: ما در عملیات کربلای ۴ با قریب به ۱۰ هزار شهید برگشتیم و در قرارگاه بحث و تبادل نظر کردیم تا علت شکست را در این عملیات پیدا کنیم و سپس به عملیات کربلای 5 رفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار