فیلمبرداری «دستم را بگیر» به پایان رسید/آغاز کار تدوین این مجموعه

سعید ابوطالب از آخرین وضعیت ساخت مجموعه «دستم را بگیر» گفت.

کد مطلب: ۶۷۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛سعید ابوطالب تهیه‌کننده تلویزیون و سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت مجموعه«دستم را بگیر» گفت:فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسید و تدوین آن به صورت مجزا توسط پنج نفر آغاز شده است.

وی درباره ساخت موسیقی و صداگذاری این مجموعه بیان کرد: هنوز شخص خاصی برای انجام این دو مقوله مشخص نکرده‌ایم و فعلا بیشتر تمرکز ما روی تدوین آن است.

گفتنی است؛ کسانی که در این مجموعه داوطلب به حضور می‌شوند مصاحبه‌هایی از آنها صورت می‌گیرد که در صورت پذیرش، به مسابقه راه می‌یابند. افرادی که در«دستم را بگیر» حضور دارند، دانشجوهای ترم آخر رشته‌های علوم انسانی یا پزشکی هستند که برای فعالیت در حوزه‌های اجتماعی علاقه‌ بسیاری دارند. در هر برنامه سه گروه انتخاب می‌شوند و هر کدام از آنها یک موضوع اجتماعی را برای دنبال کردن انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است؛ساختار این برنامه به گونه‌ای پیش می‌رود که افراد حاضر در مسابقه با انتخاب موضوعی اجتماعی از جمله موضوعاتی مثل برگرداندن یک کارتن‌خواب به زندگی، صحبت کردن با خانواده یک شخص که دچار مرگ مغزی شده برای پیوند اعضای بدن وی، نجات یک زندانی که مرتکب قتل غیرعمد شده است، نجات یک کودک کار و کمک برای زندگی بهتر این کودک و ... را دنبال می‌کنند و گروهی که کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، برنده مسابقه است.

در این برنامه رفتارهای خیرخواهانه ترویج داده می‌شود و این خود افراد هستند که انتخاب می‌کنند در کدام کار خیرخواهانه‌ سهیم باشند. عوامل تولید، کارهای حقوقی و قانونی را انجام می‌دهند و شرکت‌کننده‌ها برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند.«دستم را بگیر» در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای برای فصل پاییز ساخته و پخش می‌شود.

مجموعه مستند- مسابقه «دستم را بگیر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب است و فرشید فرجی به عنوان تصویربردار، آرش مشورت برای ساخت آنونس و یاسر سنایی حضور دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار