مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبرداد:

غنی سازی کتابخانه‌های اردبیل در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و ارزش‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس کتابخانه‌های اردبیل در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس غنی‌سازی می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، رباب عزیزخانی در مراسم تکریم کتابداران ایثارگر و عضو خانواده‌های شهدا و جانبازان استان اردبیل اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس در تقارن با ایام سوگواری ماه محرم اقع شده بود که این تقارن فرصتی برای شناخت ارزش‌های حسینی حاکم بر جبهه‌های نبرد در دفاع مقدس است .

وی گفت: جوانان کشور ما با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و الگو قرا دادن ارزش‌های حماسه عاشورا، همه معادلات نظامی جهان را زیر سوال بردند و به تمامی دنیا اثبات کردند که هیچ دشمن متجاوزی نمی‌تواند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند .

عزیزخانی معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی با محوریت این کتابها و ایثارگران نویسنده را از وظایف کتابداران برشمرد و افزود: در همین راستا شاهد برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه شعر دفاع و پایداری در شهرستان نیر با حضور شاعران فعال در حوزه دفاع مقدس بودیم .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل وجود ایثارگران در بین کتابداران را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: برای ما افتخار است که در سنگر دفاع از ارزش‌های فرهنگی، همکاران ایثارگر و عضو خانواده ایثارگران را در کنار خود داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار