مادرشهیدان معظم علی اکبر وحبیب ابراهیم اکبرزاده به فرزندان شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز از پیوستن "مریم یاربی" مادر شهیدان معظم علی اکبر ابرهیم اکبرزاده و حبیب ابراهیم اکبرزاده به فرزندان شهیدش خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

حمید دمیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس از پیوستن مریم یاربی مادر شهیدان معظم علی اکبر ابرهیم اکبرزاده و حبیب ابراهیم اکبرزاده به فرزندان شهیدش خبرداد.

دمیری ادامه داد: مریم یاربی مادر شهیدان معظم علی اکبر ابرهیم اکبرزاده و حبیب ابراهیم اکبرزاده در ششم مهرماه جاری پس از یک دوره تحمل بیماری در سن 77 سالگی در منزلشان در نی ریز دارفانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوست.
وی خاطر نشان شد: شهید بسیجی و معلم ایثارگر علی اکبر ابراهیم اکبرزاده متولد سال 37 در مورخ دوم فروردین 61 در جبهه شوش بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


دمیری افزود: شهید بسیجی حبیب ابراهیم اکبرزاده و از کارکنان صدیق شبکه بهداشت و درمان در چهارم خردادماه سال 67 در عملیات پدافندی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به کاروان حسینیان پیوست.

وی در پایان گفت: مراسم تشییع آن مادر صبور روز جمعه هفتم مهر از منزل ایشان به دارالرحمه نی ریز و مراسم یادبود عصر روز جمعه از ساعت دو الی چهار در حسینیه شهیدان والامقام ابراهیم اکبرزاده برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار