در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با معاون اول رییس جمهور عنوان شد

توجه به حوزه اشتغال و صنایع دانش بنیان/دریاچه ارومیه میراث ملی

خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در دومین روز کاری خود با جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۶۶۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، در این جلسه اختصاصی دکتر جهانگیری با اشاره به جایگاه رفیع و حساس استان آذربایجان شرقی، این استان را دارای تاثیرات ملی و فراملی دانسته و از استاندار جدید درخواست کرد با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی ، اهداف دولت به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را تحقق بخشند.
فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور با اشاره به صنعتی بودن استان آذربایجان شرقی، دانش بنیان شدن صنایع و نو آوری و نوسازی را در حوزه صنایع این استان مورد تاکید قرار داد.
معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد ملی تبریز 2018 با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، این رویداد را فرصت مناسبی برای مطرح کردن تبریز و توسعه آن دانست و مقرر کرد در اولین فرصت جلسه ستاد ملی تبریز 2018 با حضور وزرای ذی ربط و به ریاست ایشان تشکیل شود.
احیای دریاچه ارومیه به عنوان میراث ملی و بین المللی از دیگر موضوعاتی بود که مورد درخواست جهانگیری در دیدار با استاندار جدید آذربایجان شرقی قرار گرفت و تاکید کرد دولت آماده هر گونه همکاری برای احیای این دریاچه است.
در این دیدار خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اعتماد هیات دولت و انتخاب به عنوان استاندار استان مهم آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد با توکل بر خدا و استفاده از توان و استعداد تمامی نیروهای استان و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و همراهی نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتواند انتظارات مردم و دولت را در طول مدیریت استان برآورده ساخته و آذربایجان شرقی و تبریز را به جایگاهی که درخور و شایسته ان است و در طول تاریخ از آن بهره مند بوده ارتقا دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار