زینی وند:

افزایش پوشش تحصیلی با تقویت مدارس آموزش از راه دور میسر است

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای پوشش 100 درصدی بازماندگان از تحصیلی راهی جز تقویت آموزش از راه دور نداریم.

کد مطلب: ۶۶۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مجتبی زینی وند در جمع شورای مدارس غیردولتی، هیئت امنایی، وابسته، آموزش از راه دور و آموزشگاه های علمی آزاد استان کرمان ایجاد مدارس غیردولتی را برای بالا بردن مشارکت مردمی در آموزش و پرورش ضروری دانست و تاکید کرد: باید شرایط را برای حضور سرمایه گذاران در آموزش و پرورش تسهیل کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های دولت دوازدهم در آموزش وپرورش واگذاری فعالیتها به مردم و فراهم آوردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر بخش غیر دولتی است .

زینی وند با بیان اینکه خرید خدمات آموزشی از حیث ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی خدمات شایانی به آموزش وپرورش مناطق محروم داشته است اظهار کرد: استان کرمان در زمینه خرید خدمات آموزشی جزء موفق ترین استان های کشور است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بر استفاده از ابزار نوین آموزشی و راه اندازی آموزش الکترونیکی در مدارس از راه دور تاکید کرد: برای پوشش 100 درصدی بازماندگان از تحصیلی راهی جز تقویت آموزش از راه دور نداریم.

زینی وند از تشکیل کارگروه مدارس هیئت امنایی در راستای رفع موانع و مشکلات این مدارس در سطح وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن در استان ها و مناطق کشور خبر داد.

وی تاکید کرد: مراکز پیش دبستانی سراسر کشور زیر پوشش آموزش و پرورش کشور هستند و باید مجوز این مراکز نیز توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار