وکیل بین المللی فوتبال در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس به حکم محرومیت اعتراض کند، طارمی جام جهانی را از دست می‌دهد

مهدی محمودی تاکید کرد رجوع پرونده پرسپولیس به دادگاه حکمیت می تواند باعث محروم شدن مهدی طارمی از حضور در جام جهانی شود.

کد مطلب: ۶۶۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مهدی محمودی وکیل بین المللی فوتبال در گفت و گو با پانا در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس می تواند برای تجدید نظر به دادگاه حکمیت ورزش اعتراض کند و برای این کار 21روز وقت دارد اما رسیدگی به این پرونده در دادگاه حکمیت ورزش حداقل دو ماه زمان می برد و فیفا هم برای نگه داری رای خود دیر به این پرونده رسیدگی می کند پس با این شرایط طارمی به طور حتمی بازی مقابل الهلال را از دست می دهد و ضمن اینکه فیفا رای خود را صادر کرده و باشگاه پرسپولیس موظف است از رای صادر شده تبعیت کند.

وی درباره روند اعتراض پرسپولیس به دادگاه حکمیت ورزش گفت: پرسپولیس اگر به دادگاه حکمیت ورزش اعتراض کند آنها هم دستور رفع محرومیت را به صورت موقت صادر کنند. در بهمن یا اسفند ماه دادگاه حکمیت رای نهایی را اعلام می کند؛ البته با این روند ممکن است اصلا تا زمان صدور رای نهایی محرومیت طارمی لغو شود و در نهایت شروع محرومیتش از همان بهمن یا اسفند خواهد بود، روندی که باعث می شود مهدی طارمی جام جهانی را از دست بدهد. از همین رو باید نسبت به محرومیت طارمی زمانبندی درستی انجام شود تا او حداقل جام جهانی را از دست ندهد.

محمودی ادامه داد: از زمانی که حکم فیفا ابلاغ می شود بازیکن خاطی محروم محسوب می شود و حق بازی کردن ندارد. در بازی روز سه شنبه پرسپولیس بدون طارمی باید مقابل الهلال بازی کند و باشگاه هم باید به فکر پرداخت بدهی باشد.

این وکیل بین المللی فوتبال همچنین عنوان کرد: رای فیفا می توانست نسبت به طارمی سنگین تر باشد اما آنها حداقل ترین رای یعنی محرومیت چهارماهه را برای او در نظر گرفتند اما متاسفانه چون باشگاه پرسپولیس در فیفا خوش نام نیست آنها این باشگاه را به دو پنجره محرومیت از نقل و انتقالات محکوم کردند که البته می توانست تنها یک پنجره باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار