فرماندار رودان:

تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و محرم حاوی پیام ایثار، مقاومت است

فرماندار رودان گفت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و محرم حاوی پیام ایثار، مقاومت و شهادت است.

کد مطلب: ۶۶۷۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در آئین بازگشایی مدارس در رودان با اشاره تقارن بازگشایی مدارس با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام و هفته دفاع مقدس حاوی پیام مقاومت،ایثار، شهادت دانست.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس نیز خاطرنشان کرد: جوانان و اقشار مختلف مردم در ابتدای پیروی انقلاب اسلامی با وجود آنکه کشور آمادگی کافی و لازم را برای جنگ نداشت، به صحنه آمدند تا با ایثار جانشان، اقتدار کشور را به منصه ظهور رساندند.

محمودی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی جوانان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس موجب استقلال و وابستگی نبودن کشور شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس، جنگ تحمیل شده علیه ایران از سوی غرب بود ولی اراده مردم و حماسه حضور آنان موجب سرافرازی کشور شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان خاطر نشان کرد: آغاز سال تحصیلی در شهرستان رودان وجه کاملا متمایزی با سایر شهرستان ها دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان جانباخته در حادثه واژگونی اتوبوس، این واقعه را بسیار اندوه گین و دردناک برای جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و شهرستان رودان دانست.

احمد محمودی در ادامه برای خانواده های دانش آموزان مرحومه مبینا جمشیدی، مطهره دلاوری و فاطمه صادقی نسب از خدواند متعال طلب صبر کرد و خواستار شفاء عاجل سه دانش آموز رودانی مصدوم دیگر از درگاه احدیت شد.

محمودی بیان داشت: شهادت شهید دانش آموز محمد یاسین روشی در راه غزیمت به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین نشان از اهداف بزرگ قیام امام حسین علیه السلام است که دشمن امروز بعد از 1400 سال از این هدف ها در هراس است.

وی ابراز امیدواری کرد: سال تحصیلی 96، سال سربلندی نظام جمهوری اسلامی و فرزندان برومند ایران اسلامی خواهد بود که در صحنه ها علمی خواهند درخشید و سال شکست دشمنان اسلام، انقلاب و تشیع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار