معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش در مشهد:

فرهنگیان تا 2 هفته دیگر خبرهای خوبی از وزارت آموزش و پرورش می‌شنوند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش امروز در مشهد گفت: مطالبات فرهنگیان تحت مدیریت است و فرهنگیان تا 2 هفته دیگر خبرهای خوبی از وزارت آموزش و پرورش دریافت می کنند.

کد مطلب: ۶۶۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علی اللهیار ترکمن که امروز برای مراسم زنگ مهر در آغاز سال تحصیلی 96-97 در مشهد حضور داشت درخصوص آخرین وضعیت مطالبات فرهنگیان گفت: مطالبات فرهنگیان تحت مدیریت است و فرهنگیان تا 2 هفته دیگر خبرهای خوبی از وزارت آموزش و پرورش دریافت می کنند.

وی افزود: اقداماتی که اخیرا برای وصول مطالبات فرهنگیان انجام شده، ارتباط نزدیک با میزان نقدینگی خزانه دارد و باید بررسی کرد تا چه میزان می توان برای وصول مطالبات از خزانه برداشت کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش گفت:عمده ترین مطالبات باقی مانده از فرهنگیان مربوط به حق التدریس شاغلین سال 95 ، حق الزحمه بخش امتحانات فرهنگیان و هزینه های جاری امسال است.

الهیار ترکمن خبر داد: امسال معلمان حق التدریس واجد شرایط که مشمول قانون 'تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق ‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی' مجلس شورای اسلامی هستند، جذب این وزارتخانه می شوند.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش بر اساس آخرین آمار امسال در سال تحصیلی جدید 12 میلیون و 960 هزار دانش آموز تاکنون در مدارس کشور ثبت نام کرده و 980 هزار فرهنگی مشغول کار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار