جشن شکوفه ها با شرکت 32هزار دانش آموز کلاس اولی برگزارشد

32 هزار دانش آموز کلاس اولی استان لرستان همزمان با سراسر کشور اولین روز ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۶۶۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان‌در مراسم جشن نمادین شکوفه ها که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد برگزارشد ؛ گفت : در روز جشن شکوفه ها خوشحالیم که دانش آموزان بزرگ شده و به سن مدرسه رسیده اند و می توانند در مسیری قرار گیرند که با فراگیری علم و دانش فردی مقید و موثر برای کشور شوند .

وی با تبریک سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان با زبانی کودکانه با آنها ارتباط برقرار کرد و گفت : ما همه بچه های ایران هستیم و سرزمین خود را دوست داریم وبرای عمران و آبادانی کشور تلاش می کنیم . دریکوند تاکید کرد : باید یادبگیریم که با احترام به پدرو مادر و دوست داشتن دیگران برای داشتن جامعه ای سالم کوشش کنیم .

وی تصریح کرد : در مدرسه یاد می گیریم که به قوانین و مقررات احترام بگذاریم و با رعایت نظم ، نظافت و انضباط شهری جامعه ای سالم را بسازیم .

دریکوند از خانواده ها هم خواست تا با مدارس ارتباط داشته باشند و با یاری و مساعدت مسئولان مدرسه برای ساختن و اعتلای علمی و تربیتی آینده سازان بکوشند

وی بر حضور خیرین تاکید کرد و افزود : ما دستان خیرین را به یاری و کمک می فشاریم و از آنها می خواهیم که در کنار آموزش و پرورش باشند .

دریکوند در پایان سخنان خود یاد شهدا را گرامی داشت و گفت : ما قدردان شهیدانی هستیم که برای آبادانی و امنیت کشور از جان خود گذشتند تا ما آسوده زندگی کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار