مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان:

حضور بیش از 1080 کلاس اولی در جشن شکوفه ها

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان از حضور بیش از 1080 کلاس اولی در جشن شکوفه ها خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان جنوبی صبح امروز مراسم جشن شکوفه ها که باحضور مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان ،معاونین وتعدادی ازکارشناسان،فرهنگیان واولیای دانش آموزان دردبستان 22بهمن اسدیه برگزارگردید حسین مهرانفرمدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان ضمن خیرمقدم به کلیه فرهنگیان، اولیای دانش آموزان ، ازتمامی دست اندرکاران این جشن با شکوه تقدیر وتشکر نمود.


وی گفت: شروع سال تحصیلی همزمان با آغازهفته دفاع مقدس وماه محرم است واین خوددرسهایی برای همگان خواهدداشت و مابایدادامه دهنده ی خون شهدای کربلاودفاع مقدس باشیم.


مهران فر افزود: امروز برای دانش آموزانی که برای اولین بار پا به مدرسه می گذارند از زیباترین و فراموش نشدنی ترین روزهای زندگی آنها است و ما باید فضا و زمینه ای مهیا کنیم تا این کودکان با انگیزه وارد مدرسه شوندوهدف از برگزاری جشن شکوفه ها آشنایی دانش آموزان پایه اول با فضای مدرسه و نخستین معلم خود در دوران تحصیل است در این جشن با استقبال خوب از دانش آموزان آنان را برای شروع مسیر تعلیم و تربیت یاری می کنیم.


مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان افزود: امروز جشن شکوفه ها در 113 آموزشگاه شهرستان برگزار شد و یک هزار و 80 دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.


حسین مهران فر با بیان این که مقطع ابتدایی از دوران بسیار حساس دانش‌آموزان است و همواره در اذهان آنها باقی می‌ماندگفت: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند که مسیر تعلیم و تربیت را از مدارس طی می کنند ودر این دوره هر چه مشارکت اولیای دانش‌آموزان در اداره امور مدارس بیشتر باشد، اهداف آموزشی مدنظر مدارس مضاعف‌تر محقق خواهد شد.


دبیرشورای آموزش وپرورش شهرستان درمیان خاطر نشان کرد:معلمان الگوی شخصیتی خوبی برای دانش آموزان می باشند و معلمان می توانند با درک تفاوت های شخصیتی دانش آموزان، زمینه تحصیل آنان را نیزفراهم کنند.


مهران فر با تبریک سال جدید تحصیلی از دانش آموزان خواست با خوب درس خواندن آینده کشور را تضمین کنند ودر فراگیری علم و دانش از یکدیگر سبقت بگیرند و به سخنان مربیان ووالدین گوش فرا دهند.


درپایان این مراسم دانش آموزان پس از عبور از زیر دروازه قرآن و با بدرقه اولیا و مسئولین روانه کلاس شدند وبا شور ونشاطی وصف ناپذیر قدم در راه علم آموزی ودانش اندوزی نهادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار