معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش لامرد تاکید کرد؛

ضرورت مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریتی آموزش و پروش لامرد گفت: از آنجا که منابع دولتی برای امر مهم آموزش و پرورش محدود است، ضرورت استفاده از مشــارکت‌های مردمی بیــش از گــذشته احــســاس می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید حسین احمدی زاده در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مدیران مدارس لامرد که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه تقویت بنیه اقتصادی و مالی آموزش و پرورش از طریق جذب منابع غیر دولتی و خصوصی امری مهم و حیاتی است، اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری مدیریت آموزش و پرورش لامرد جذب سرمایه گذار و تقویت بنیه اقتصادی و مالی در تمامی حوزه های این مدیریت است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریتی آموزش و پرورش لامرد بر استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات مدارس و واحد های آموزشی تاکید کرد و گفت: در این راستا فضاهای غیر مفید 10 واحد آموزشی در مرکز شهر لامرد برای تغییر کاربری آموزشی به تجاری شناسایی و نقشه برداری شده و پس از طرح در شورای آموزش و پرورش جهت تصویب نهایی در کمیسیون ماده پنج به شهرداری ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش لامرد نسبت به سال قبل صد در صد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از ساختمان ها و اماکن مازاد بر نیاز آموزش و پرورش از طریق مزایده به افراد حقوقی و حقیقی اجاره داده شده، توانسته ایم در مسیر افزایش درآمد مدیریت آموزش و پرورش لامرد گامی مهم و موثر برداشته باشیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریتی آموزش و پروش لامرد ابراز کرد: از آنجا که منابع دولتی برای امر مهم آموزش و پرورش محدود است، ضرورت استفاده از مشــارکت‌های مردمی بیــش از گــذشته احــســاس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار