در گفت و گو با پانا؛

نماینده تهران: تنوع نظر در جبهه اصلاحات باعث ارتقا می شود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:در جبهه اصلاحات تنوع نظر وجود دارد که همین موضوع باعث ارتقاء می شود و بنده در جبهه اصلاحات اختلاف به آن مفهوم نمی بینم و معتقدم که همه باهم متحد هستند.

کد مطلب: ۶۶۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: موضوعی که باعث اختلاف در جبهه اصلاحات شود وجود ندارد. در انتخابات ها به طور طبیعی سلایق مختلف مطرح می شود و نه تنها در بین اصلاح طلبان بلکه در همه کشور سلایق مختلف وجود دارد و گروهی مشهور به اصولگرا و گروهی مشهور به مستقل و گروهی مشهور به اصلاح طلب هستند که به طور طبیعی با توجه به شناخت هایی که از افراد مختلف وجود دارد هر کسی روی فرد خاصی نظر می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ها به مسائل سیاسی و اقتصادی متفاوت است و با توجه به این جبهه اصلاحات بر روی افراد مختلف متمرکز می شود.

وی تصریح کرد: اما همه این مسائل دلیل بر اختلاف نیست و معمولا هم بحث ها و صحبتهای مختلف و جدل های سیاسی معمولا منتج به نظر واحدی می شود در حوزه اصلاح طلبی که خود واژه اصلاح طلبی واژه سنگینی است و ابعاد مختلفی دارد و باید منتظر چنین مسائلی باشیم. اما اینکه شاهد اختلاف و رویایی باشیم کمتر مشاهده می شود و امیدواریم که بعد از اینهم در جبهه اصلاحات اختلافی به وجود نیایید .

محمدی خاطرنشان کرد: خوشبخاتنه در جبهه اصلاحات یک وحدت کلمه در حال ایجاد شدن است و همین شورای سیاست گذاری که به وجود آمده و آقای عارف در رأس آن قرار دارد کار خوبی در آن انجام شده است و احزاب هم هماهنگ هستند و جلسات شورای سیاست گذاری جبهه اصلاحات هم به صورت مرتب برگزار می شود که تلاش می شود در آنجا به یک وحدت نظر دست یابیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دولت ، دولت همه مردم است و زمانی که یک دولت انتخاب می شود مردم به گروه خاصی رأی می دهند که دولت بر اساس رأی اکثریت انتخاب می شود اما متعلق به همه مردم است و طبیعی است که روند اجرایی کارها مجموعه نظرات مختلف را جمع آوری کند و در آن چارچوب حرکت کند. هرچند دوستان اصلاح طلب ما نقد هایی داشتند به خصوص در بحث رأی نیاوردن آقای بی طرف که از افراد متخصص در حوزه خود بود و باید رای مناسب بدست می آورد و نقد هایی به دولت هست که امیدواریم دولت این نقد ها را مورد نظر قرار دهد و در آینده مشکلات کشور را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار