فرمانده سپاه استان البرز:

راهیان نور فرصتی مناسب برای احیاء فرهنگ دفاع مقدس

سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سفر کاروان های راهیان نور فرصتی مناسب برای احیا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان کشور است.

کد مطلب: ۶۶۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان البرز،سردار یوسف مولایی روز شنبه در نشست قرارگاه راهیان نور دانش آموزی کشور که در آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: با توجه به هجمه فرهنگی که وجود دارد یکی از دغدغه های خانواده ها در بخش فرهنگی و تربیتی که مربوط به سلامت فرزندانشان است بر می گردد.

وی تصریح کرد: در برنامه مهم و تاثیر گذار راهیان نور باید هوشمندانه عمل کنیم تا به یکی از راه های برون رفت از بحران های فرهنگی و اجتماعی در جامعه دست پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: عملکرد بد در این زمینه باعث می شود تا در ذهن افراد نکات منفی بر علیه دین، اسلام، قرآن و... به یادگار باقی بماند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) ادامه داد: با قدرت تلاش می کنیم تا برنامه اعزام دانش آموزان کشور به میزبانی استان البرز در 12 فروردین با کیفیت و ایمنی برگزار شود.
مولایی استفاده از ظرفیت های استانی برای اجرای این برنامه مهم را ضروری دانست و یادآورشد: در مبادی ورودی و خروجی البرز و مناطق مرکزی شهر نیز باید به فضاسازی فرهنگی در خصوص اردوی راهیان نور دانش اموزی انجام شود.
وی اردوی راهیان نور را یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی دانست و اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت سپاه و آموزش و پرورس این طرح معنوی با کیفیت بالا در همه استان ها از جمله ایران کوچک برگزار شود.
وی گفت: برای اجرای برنامه افتتاحیه اعزام راهیان نور دانش آموز کشور به میزبانی البرز، کمیته های مختلفی از جمله اسکان و اعزام تشکیل شده است تا بار دیگر آینده سازان ایران اسلامی به زیارت شهدا در کربلای ایران مشرف شوند و از رشادت ها و ایثار شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس درس ایثار و مقاومت بیاموزند.
وی ادامه داد: برنامه های این اعزام نمادین به گونه ای در استان البرز تدارک دیده شده است که دانش آموزان با حال و هوای همان دوران دفاع مقدس که رزمندگان برای رفتن به جبهه بدرقه می شدند، اعزام شوند.
وی تاکید کرد: در این اعزام دانش آموزان دختر دوره متوسطه از استان های همجوار البرز در کانون سپاه گردهم می آیند و بار دیگر با امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار