معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل :

۱۰ هزار دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا امسال ۱۰ هزار دانش آموز اردبیلی پایه دهم به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شوند.

کد مطلب: ۸۶۰۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در اردبیل اظهار داشت: برنامه ‌ریزی شده تا امسال 10 هزار دانش آموز اردبیلی پایه دهم خواهر و برادر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شوند .

وی از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از روز 17 مهرماه امسال خبر داد و گفت: بازدید دانش‌آموزان حاضر در این کاروان‌ها از یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و منطقه عملیاتی تمرچین در این سفر معنوی و زیارتی تدارک دیده شده است .

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان تصریح کرد: برگزاری رزمایش علمداران ولایت، قرائت دعای عهد و عاشورا، مداحی و روایتگری و برخی برنامه‌های فرهنگی در این برنامه معنوی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود تا این امر زمینه‌ساز ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا در بین دانش‌آموزان شود .

عبدی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آشنایی نزدیک دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های شهدا به نسل امروزی و آینده انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری این اردوها به شمار می‌رود .

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه این اردوها مملو از معنویت است، افزود: حضور دانش‌آموزان در این مناطق لبیک به مقام معظم رهبری بوده و دانش‌آموزان در این اردوها ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه را به نمایش می‌گذارند تا به دشمنان نشان دهند که همواره ادامه دهنده و رهرو شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار