برگزاری دوره های آموزشی زیرنظر فدراسیون همگانی/

نعمتيان : TRX به طور رسمى وارد ارگان هاى نظامى می شود

مسئول بخش آقايان و دبير كميته ورزش هاى معلق كشور گفت: با توجه به اهميت آمادگى جسمانى براى نيروهاى نظامی، TRX به طور رسمی وارد ارگان هاى نظامی کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، « حمید نعمتیان » ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت آمادگی جسمانی برای نیروهای نظامی و كاربردى بودن رشته TRX در جهت آماده سازى بدن که با كمترين فضا و همچنین هزينه ای مناسب انجام می شود، در راستاى گسترش اين رشته در بخش آقايان، در خصوص برگزارى دوره هاى آموزشى با چندين اداره تربيت بدنى ارگان هاى نظامى كشور در حال هماهنگی و رایزنی هستیم كه در آينده اى نزديك، دوره هاى آموزشى زيرنظر مدرسان رسمى فدراسيون ورزش هاى همگانى انجام شود که اين موضوع، مورد استقبال مسئولان نیز قرار گرفته شده است.
وى افزود: ‏TRX براى اولين بار توسط يك افسر نيروى دريايى ارتشى پديد آمد و به دليل اينكه امكان محدودیت جا، مکان و عدم تجهیزات کافی در روی کشتی یا زیردریایی نبود، « رندی هتریک » را بر آن داشت تا با استفاده از کمربند جوجیتسو، پارچه چتر نجات و البته قوه ابتکار خود، دست به ساخت دستگاهى به نام TRX بزند كه با هزينه بسيار مناسب در فضاى محدود و بدون به كارگيرى تجهيزات و دستگاه هاى گران قيمت و سنگين، تمريناتى كه مربوط به آماده سازى كل بدن است را بتوان انجام داد.
نعمتیان تصریح کرد: برخى از كشورهاى پيشرفته در دنيا جهت آماده سازى نيروهاى نظامى و ارتشى خود به ورزش هاى معلق TRX روی آورده اند. اين دستگاه قابليت اين را دارد كه براى همه افراد از مبتدى گرفته تا ورزشكاران حرفه اى و در هر سن و سال، برنامه تمرينى طراحى کند.
مسئول بخش آقایان و دبیر کمیته ورزش های معلق کشور در پایان گفت: با برنامه های خوبی که تدوین کرده ایم، این ورزش کاربردی، در تمامی بخش ها و در بین همه اقشار جامعه گسترش خواهد یافت و در آینده ای نزدیک جایگاه ویژه ای در ورزش کشور کسب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار